Större tjejer

Jennifer har börjat växa upp både på gott och ont. Hon himlar med ögonen, suckar och stönar högt och utbrister ett, åh mamma i tid och otid. Kan inte säga att jag känner mig så hysteriskt gammal och grå men enligt min 5 åriga dotter verkar mina glansdagar vara över, numera är jag helt lost och har inte koll på något och är i de allra flesta fall väldigt pinsam vilket hon verkar tycka är helt rimligt med tanke på att jag är född i förra milleniet något som är att jämföra med stenåldern. Till övriga familjemedlemmars förtjusning ska jag kanske tillägga.

Idag började vi städningen tidigt och barnen sprang runt i bara underkäderna och städa för glatta livet. Till slut kom ju den oundvikliga krocken ute i hallen och Jennifer skriker högt.
-"Äsch, jag tog på Rasmus kalsonger, fy så äckligt"

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Haha! Åh så underbara de är. Hoppas att ni har det riktigt bra borta hos er :)

Hade

2008-10-05 @ 23:47:09
Postat av: Louise

Så söt hon är. Längtar efter dom =)

Kram

2008-10-10 @ 15:20:18
URL: http://liloo.blogg.se/
Postat av: Linus

Igår var vi och handlade på ICA här i Örebro. Helt plötsligt började både Jana och Febe skrika - helt äcklade av något. Jo, vi passerade en hylla med pojkkalsonger...

2008-10-27 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0