Bästisar

-Visst är du och pappa mina bästa vänner?!
Rasmus upprepade denna fras i det oändliga medans jag lagade mat eller försökte i alla fall, Rasmus välte ut all pannkakaesmet ut över hela köksbänken. Hela helgen har handlat om bästa vänner för barnen. Jennifer, N och Rasmus har blivit en liten oskiljaktig trio där orden bästa vänner är de magiska orden för inträde. I söndags var det dags för återträff efter hela två dagar utan lek dem emellan. Rasmus var helt lyrisk och höll N i handen och lekte och dansade med henne hela söndagsskolan. Två dagar var helt tillräckligt för abstinens och utsikterna till en ny vecka med hela fyra dagars lek hägrar och som om inte det räcker ska barnen följa med N hem efter dagis imorgon för att säkerställa att abstinensen inte ska kicka in igen.
Nu är barnen stora med etablerade kompisar och playdates utan de egna föräldrarna, att få följa med någon hem utan mamma och pappa det är stort.

Kommentarer
Postat av: beckan

dom e bara bäst asså

2008-02-05 @ 20:20:33
Postat av: Yvonne

Oj vad kul att få läsa lite om er vardag igen, har längtat jätte-mycket efter din blogg. Hälsa de otroligt härliga barnen.

2008-02-06 @ 15:33:02
Postat av: Anna

Välkommen tillbaka Mjaoue! Härliga, och medvetna barn du har. Men en sak som jag forfarande undrar är, var bor ni nu? Du bara skrev att ni skulle flytta, mer än så vet jag inte. Kram!

2008-02-11 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0