Underbar och älskad av alla

Rasmus har kommit på att alla älskar honom. Han kan komma fram helt oväntat och säga "du älskar mig mamma" eller "Vennifer älskar mig". Ramsan kan fortsätta i det oändliga med pappa, bestemor, oldemor, bestefar, Tante Lin, Camillan, Onkel Björn, Levin min och andra kända och okända.  Hela samtalet brukar avslutas med "Alla älskar mig" .

När vi åkte till Spanien i somras började han prata med ett äldre par som satt bakom oss på pizzerian. Han pratade om att han skulle resa till Spanien och erbjöd dem att smaka på hans pizza och diverse annat. När han sen satte sig ner igen vid vårt bord så säger han högt och tydligt "Hon älskar mig vet du mamma" om damen på bordet bakom. Hon blev lite smått nervös och skrattade "jasså det gör jag"
Måste vara väldigt skönt att leva i en värld där alla kända och okända människor känner en.

Har fått en del klagomål på att det itne går att kommentera bloggen men nu ska det vara åtgärdat:)

Kommentarer
Postat av: Tante Lin

Tack! =) Åh va bra, vi älskar dej oxå Rasmus!

2007-09-24 @ 13:09:30
Postat av: Louise

Störtskön, men det så klart är man världens goaste buskille så är det ju självklart att alla älskar honom. =)

2007-09-24 @ 14:05:15
URL: http://liloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0