Rumsrena barn

Varför kan inte barn komma ut rumsrena?? De allra flesta som köper djur köper dem rumsrena, varför då? Jo för att man inte vill torka golv hela dagarna i enda. Varför funkar inte detta med barn? Det måste jo vara alla föräldrars dröm att få rumsrena barn. Kanske vore en affärsidé för någon lite mindre känslig än jag. Min underbara ängel har tagit helt av när det gäller kalsonger och gråter när blöjan kommer fram. Detta gick jättebra i fyra dagar och jag kände mig som världens bästa förälder, äntligen en liten unge som har förstått hur det hela ska gå till och jag behöver aldrig mera torka golv, hurra!!! Men de två senaste dagarna har han tagit igen med råge. Numera kommer han springandes medans kisset flödar.
-"Höver gå på do"
Det är ju för all del trevligt att han talar om det men det hela resulterar ju i att vi istället för en pöl, har en flod genom hela lägenheten att torka upp. Inte direkt så uppskattat av mamman och duschen som följer blir en mardröm för lilla pojken som efteråt behöver mycket tröst och kram. Har svårt att förstå hur en dusch kan frammana sådan panik, men men.

Någon som frivilligt vill komma hit och toaträna min unge? Jag betalar gärna för att slippa eländet!!!

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Hm.. det där med rumsrena barn låter som en lysande affärsidé ;)Lycka till med det hela... förhoppningsvis blir det bättre snart. Kramar

2007-06-30 @ 20:44:31
Postat av: Désirée

Hej Marianne!
Jag vet inte hur jag hittade hit, men glad blev jag!
Vad roligt att läsa lite om vad som föregår sig i er familj. Tänk vad fort tiden går, era barn är redan så "gamla"! Vid närmare eftertanke så känns det inte så länge sen vi var på erat bröllop...
Beklagar det där med fortkörningsböterna...och "go-girl" för brevet till Linda Skugge!
Massor av hälsningar från familjen (!) Lyckelind.
Natanael hälsar lite extra till Daniel =)
/Dèsirée

2007-07-06 @ 01:55:54
URL: http://eliselyckelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0