Dagens upplysning

Denna vecka har Jennifer børjat i park. Efter førsta dagen och några timmar sjælv deklarerade hon glatt på vægen hem från bilen "mamma jag ær så sliten." 
Dag två ville hon inte følja med hem, inte dag tre heller. Infør fjærde dagen alltså idag hade jag førsøkt tuffa till henne lite efter middagens konversation dær det kom fram att ett annat barn hade tagit spaden ifrån henne. Glatt øverraskad øver att hon faktiskt fick sæga ifrån och ta tillbaka spaden har hon idag haft en maraton dag. Fyra timmar i park, glasspaus i pappas butikk før att sedan leka sjælv hemma hos en tjej hon aldrig træffat førr i en timme. Vad har lillebror gjort under tiden då, jo han har lekt med egna små kompisar och idag har han charmerat en liten sex månaders tjej till skratt genom sina tittut lekar. Gissa om killen væxte nær han upptæckte att han var den stora och fyndiga personen før en gångs skull.

Nu ska jag sova men tænkte avsluta med en upplysande och logisk upplysning, klæckt en tidig morgon under påsken. "Mamma om alla går och gømmer sig då måste Gud komma och leta efter oss"
Grymt sant, det finns ju ingen annan kvar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul å läsa!!! Vad kul att hon har så roligt på sina små lekstrapatser/utflykter...
Hälsa dem små liven!! Jag saknar dem så jätte mycket!!

2006-05-02 @ 09:21:15
URL: http://liloo.blogg.se
Postat av: Louise

Vad roligt det är att höra att barnen har så trevligt på sina utflykter...
Hälsa dem!! Jag saknar dem så jätte mycket!!

2006-05-02 @ 09:30:30
URL: http://liloo.blogg.se
Postat av: Louise

oj då, nu vart det 2 inlägg... Det blev något fel när jag skickade iväg första, så jag skrev om, men då kom den tydligen fram i alla fall :)

2006-05-02 @ 09:32:09
URL: http://liloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0