Semester

Nu har vi äntligen haft semester och skönt. Vi har varit rundt lite hemma och ett par dagar i Kristiansand för att fira min gammelmormor som fyller 100 år i november. Vi har haft ganska mycket besök här hemma och barnen har njutit av att ha mostrar, morbröder, kusiner, mormor och morfar rundt sig hela tiden. Inte så väldigt vanligt när man inte bor nära släkten:) I Kristiansand var vi ute med båt i skärgården och på djurparken, barnen stormyste hela helgen, massa sol och värme har vi också hunnit ha i sommar.

Stora, söta JenniferPå min moster sommarstuga
På min moster sommarstuga fick barnen leka med vatten och mysa. Rasmus hängde rundt med min kusin i Kristiansand.

Kan det bättre än så här?
Kan det bli med idyll än så här?

Fina, fina Jennifer
Söta Jennifer i sommaren

Rasmus visar hur man gör armhävningarTvå söta kusiner:)
Rasmus visar hur man gör armhävningar och njuter av att få köra bil själv på djurparken:) Jennifer myser med Jack

Kommentarer
Postat av: shirin

Roligt med bilder på de fina barnen! :)

2009-07-17 @ 22:51:25
URL: http://bryne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0