Hungriga som Tigrar

Igår var vi på McDonalds med några kompisar, i vanliga fall är jag glad om barnen smakar lite på maten, har de fått i sig halva Happy Mealen så är jag jättenöjd. Efter en liten stund hadde en av de andra barnen ätit upp hela sin Happy Meal, efter lite beröm sa han att det var tigern som låg i Happy Mealen som var så hungrig och ätit upp alla maten. Detta tyckte barnen lät helt hysteriskt roligt och några minuter senare hadde Jennifer för första gången i sitt liv ätit mer en halva Happy Mealen, hon hadde faktiskt ätit upp allt! Rasmus tryckte i sig så mycket han orkade men var tvungen att lämna två kyckling nuggets. Detta var ändå det mesta han lyckats äta någonsin. 

Funderar på om jag ska ha små leksakstigrar vid matbordet varje middag, kanske de kommer orka äta lite mer då:) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, barn är för härliga, fantasi! Visst är det jobbigt när de ej äter!!!!Skönt att de fick i sig, ja tigern tycker jag du ska köra på:-) Kram

2009-07-20 @ 22:09:27
Postat av: Hanna Gadd

va från mig:-)

2009-07-20 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0