Tack Disney

Rasmus
-"Mamma jeg vil ha ett romskip (läs rymdfärja)"
Jag
-"Du vill ha ett romskip?"
Rasmus
-"Ja en blå så jeg kan kjöre hööööjt opp i luften"

Jennifer
-"Jeg vill også ha ett romskip, ett rosa som jeg kan kjöre helt opp till månen"
Jag
-"vad ska du gjöre på månen?"
Jennifer
-"bare kjöre runt, runt, runt som små einsteins gjör"

Rasmus
-"kan vi kjöpe et romskip til mig?"
Jag
-"om du blir en austronaut när du blir stor så kan du kjöre et romskip"
Rasmus
-"Ja når jeg har bursdag blir jeg tre år, da kan vi kjöpe et romskip til mig"

Jennifer
-"Kan jeg også få ett eget romskip når jeg blir stor?"
Jag
-"Ja om du vill kan du ha det som en jobb, sånn som pappa jobber på butikk så kan du kjöre romskip opp til månen"
Jennifer
-"Åh kuuuuult, det vil jeg gjöre, men den må väre Rosa da"

Så om ni ser några rosa rymdfärjor om si så där 20 år så vet ni vem som gav Nasa idén. 

Kommentarer
Postat av: Maria Karström

Vilken härlig blogg... otroligt kul att läsa, dina barn verkar supergoa!!! Ni bara måste komma och hälsa på oss om och när ni har möjlighet... jag söker aktivt efter tillfälle att komma över till Norge, hittills ingen lycka .:)
Stor kram på er alla / Maria m- familj

2007-09-30 @ 12:12:21
Postat av: beckan

haha dom e bara såååååååå söta asså.

2008-02-07 @ 18:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0