Sony Eriksson z520i

Igår var Jennifer tillbaka i parken efter en vecka hemma, glad och lycklig konstaterade hon att barnen hade varit snälla med henne idag och hon hade grävt och gungat. Till hennes stora lycka var hennes pappa hemma och hon skrattade och busade i en två timmar, överlycklig över lite pappa uppmärksamhet och bus.
Vi avslutade kvällen med lyxig tacopaj och varm fruktsallad med vit choklad från viktväktarnas familjekokbok nr 2. Otroligt gott, Jennifer åt mängder både av pajen eller brödet som hon kallade det och frukten, melon, kiwi, äpple och banan, hon bara vräkte i sig. Hallonen däremot tyckte hon var lite sura.
Tidigare i veckan åt vi nåt som het "goda köttfärssåsen" från Pastaboken (viktväktarna), men den var så stark att både jag och jennifer hade jätteproblem att äta. Rasmus däremot vräkte i sig en hel portion, men jag tror ändå att jag gör min vanliga köttfärssås nästa gång. Däremot åt vi nån jättegod parmesanostpanerad fisk (Pastaboken igen) en annan dag, det var supergott och pasta blandat med morötter och squash var faktiskt gott, det gör vi nog fler gånger.

Igår fick jag min nya telefon, superkul. Så nu har jag fotat barnen och Daniel och spelat in roliga små filmer med dem. Den är superläcker, riktigt roligt med en fräck telefon. Sony Eriksson z520i.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag tror att det är dags att önska sig denna super bra kokbok, låter otroligt gott. Vad kul med kameran kan ni fixa in bilderna på datorn?

2006-05-14 @ 10:28:48
URL: http://liloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0