Sju barn - nej tack

Jennifer började på parken igår och var helt slut när hon kom hem, men jag tror att hon har längtat. Hela förra veckan gick hon och låtsades att hon hade ett helt gäng av parkkompisar här hemma. Gissa om det var jobbigt att gå och handla med sju barn istället för två. Flera små barn som trilskades vid middagen, plockade av alla pärlor som Jennifer hade satt på och var allmänt lite småjobbiga. men nu har jag tack och lov bara två barn igen, det känns skönt. Så till alla som funderar på att skaffa sju barn under 4 år rekommenderar jag en extra tankeomgång, det KAN bli lite jobbigt. Inte att det måste det, dina kanske uppför sig mycket bättre än de gjorde hemma hos mig, men i alla fall. Det är värt en tankeställare.

Köpte bil igår så nu har vi en ny citroen xantia eller i alla fall från och med torsdag när jag ska hämta bilen. Det tog hela eftermiddagen igår så då blev det inte mycket renoverat pluss att vi var bortbjudna i söndags så vi ligger lite efter tidsplanen på barnens rum. Men Rasmus slapp operationen imorse så vi försöker ta igen lite idag. Hoppas han blir frisk inom ett halvår, då slipper han operationen helt.


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Åhh. Har ni köpt ny bil, vad roligt! Hälsa resten av familjen och lycka till med renoveringen. Kramar

2006-08-23 @ 10:17:23
Postat av: Louise & Yvonne

Grattis till bilen!
Skönt att parkbarnen gick hem tillslut, det lät lite jobbigt att ha alla hemma ;)
Härligt att Rasmus slapp operationen.

2006-08-23 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0