Krossade hjärtan

Förra onsdagen var Jennifer för första gången på kör. När vi hämtade henne var hon helt uppe i varv och pratade non stop om hur kul hon hade haft och allt de hade gjort. Helt plötsligt utbrister hon:
-"Mitt hjerte en knust"
Jag försökte hålla mig för skratt och frågade vad som hade hänt. Hon hade en pastill i munnen som hon fått precis innan hon gick från kören.
-" Jeg svelgte pastillen och så gjorde det kjempevondt i hjerte"
Hon fick lite vatten när hon kom hem så blev det bra, jag hoppas att vatten kommer att hjälpa mot krossade hjärtan även när hon blir tonåring:) 

Kommentarer
Postat av: shirin

Men lilla söta Jennifer då! =)

Va kul att ni kommer!!! Nej, vi ska inte till Sundsvall ngt i jul, bara vara hemma! Ja nyår i Norge kanske vore ngt! Det lät kul! Vi får väl se... Kommer nog inte ngt nu innan iaf, jag är för feg för att åka bil själv med barnen ;) och har inte hittat ngt billigt flyg. Vi hörs! Många kramar

2008-10-16 @ 22:40:22
URL: http://bryne.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha det var nog det sötaste/roligaste jag läst på ett tag =)

2008-10-16 @ 22:43:05
URL: http://tigerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0