Är det du som är mamma?

Varje natt runt fyra - fem snåret kommer Rasmus in för att sova i vår säng. Utan ett ord slänger han sin kudde i huvudet eller magen på mig, (inte ett så jätte trevligt sätt att vakna på) för att sedan gå ner til fotändan av sängen och krypa upp och lägga sig mellan oss. Lite sur över att varje natt få sömnen störd på detta sätt bestämmer jag och Daniel oss för att byta plats i sängen för att se vad som händer.
Som vanligt kommer Rasmus in och slänger kudden på det han tror är mig, när Daniel sedan vänder på sig för att flytta på kudden blir Rasmus lite förvånad och säger:
- Er det du som er mamma?
- Nej det är jag som är pappa
-Åja
Varpå Rasmus kryper upp i sängen, lägger sig under MITT täcke och somnar.

Kommentarer
Postat av: shirin

Det är väl härligt! =)

2008-11-21 @ 11:15:38
URL: http://bryne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0