Storleken har visst betydelse

Idag hade vi besök av tre små barn hela dagen. Det var lek och stoj mest hela tiden, fram mot eftermiddagen var det en av dem som behövde ett blöjbyte och Rasmus virrade självklart runt för att påpeka att han minsann hade blivit stor och inte var en bebis längre. Han använder ju kalsonger och inte blöjor. Medans lilla killen ligger på golvet hör jag Rasmus utbrista
-"oj så liten"
Eftersom han virrade runt och kommenterade allt möjligt tänkte jag inte så mycket på det han sa förrän jag upptäcker att han drar ner byxorna och drar fram sin ädla detalj och säger
-"se här min är så lång"
För er som inte visste, storleken har betydelse och pojkar jämför långt ner i åldrarna:)

Kommentarer
Postat av: Rakel

Ha ha ha, jag vet inte om jag ser fram mot att ha sådana diskussioner med Harry boy mendet var kul iaf.

2008-02-13 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0