Klockan 5.00

-"Ähhhh"
Jennifer skriker till men tystnar snabbt och jag kan glatt konstatera att hon nog fortfarande sover och jag slipper gå ur den varma sängen. Men strax efteråt bryts tystnaden igen av Rasmus prat inne på barnrummet.
-"Jeg ska gå å si fra, Vennifer"
Små smygande fötter kommer knatandes över hallgolvet och in på vårt rum och självklart är det till min säng som de är på väg.
-"Mamma, Vennifer slo sig å gråter, du må komme å tröste hun"
Rasmus har i sin lilla oro för sin syster kommit in till oss för att påpeka att han syster precis grät och att den förväntade reaktionen från oss föräldrar uteblev. Så var jag i alla fall tvungen att kliva ur den varma och sköna sängen bara för att konstatera att Jennifer sov sött i sin säng.

Kommentarer
Postat av: Louise

Så gulligt. Riktig syskonkärlek =)

2007-10-16 @ 08:55:32
URL: http://liloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0