Rasmus är vit

När jag hämtade barnen på parken såg Rasmus ut som en liten gris. Han var helt täckt av lera från topp till tå. För att få honom att förstå nödvändigheten av att tvätta sig lite innan maten visade jag honom handen. Han blev helt chockad
-"Jeg er helt svart jo"
När Daniel kom hem en timme senare stog han och hoppade på köksgolvet
-"Titta pappa(pekar på kinden), jeg er helt vit"
Så för alla som har undrat är detta nu utrett, våra barn har skandinavisk ursprung och är helt vita i hyn:)

Inatt vaknade han och grät efter Jennifer. Hon låg på en madrass på golvet inne på hans rum men det var tydligen alldeles för långt bort. Eftersom hon låg längst ut på kanten så flyttade vi hans kudde och täcke till madrassen också så de kunde sova bredvid varandra. Då stoppade han tummen i munnen och somnade nöjt om. En timme senare vaknar Jennifer och kommer och lägger sig i min säng eftersom Rasmus låg i hennes och jag antar att hon tyckte det blev lite trångt. Ett par timmar senare vaknar Rasmus igen och upptäcker att Jennfier är borta och även han kommer in i vår säng. Tack gode Gud för 1.80 breda sängar:)

Kommentarer
Postat av: shirin

Nu är det nog dags för en uppdatering!!! =)

2007-12-22 @ 20:43:09
Postat av: Louise

Måste påstå att jag håller med Shirin
=)

2008-01-04 @ 10:14:22
URL: http://liloo.blogg.se
Postat av: beckan

ja det där var ju föra året hur tröga är ni där borta i norge egentligen.

2008-01-28 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0