Tante "Mila"

Att Rasmus länge har gått runt och pratat om tante "Mila" det vet vi ju. Det är "Mila" hit och "Mila" dit och nu senast när Jennifer berättat att hon och ett gäng små kompisar hade haft sönder snögubben på parken och att tante Gun blivit lite arg på dem så kom det igen. "Tante "Mila" arg, arg, tante "Mila" arg mig, mig arg Tante "Mila"". Försökte desperat komma på när Rebecka varit arg men jag kom inte på nåt, men vad hon än sagt så gick det ju in i alla fall.
Jennifer å andra sidan har börjat slänga runt sig med Becka uttryck så man tror att hon var här.
 "Please, mamma, pleeeease."
Var och vartannat önskemål avslutas eller börjar med denna mening.

"jeg har like stor munn som faren min jeg" är en annan favorit som ofta dyker upp under måltiderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0